Team Untouchable
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


MonsterHunting Clan
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tormented Demon Guide

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
x_hanibal_x
event organiser
x_hanibal_x


Aantal berichten : 52
Join date : 16-06-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium

Tormented Demon Guide Empty
BerichtOnderwerp: Tormented Demon Guide   Tormented Demon Guide Icon_minitimewo jul 15, 2009 11:18 pm

Tormented Demonssssssss
1. Requirements:
Completed While Guthix Sleeps
-Een hoog Ranged level
-Een hoog combat
-Een hoog summoning level

2. Gear
Tormented Demon Guide Tormenteddemonsguide2

Tormented Demon Guide Tormenteddemonsguide

2.1 Armor
Verac's helmet> Neitiznot
Fury> Glory
Godsword> Dragon Halberd >whip+ DFS
Rune 'cbow
Ruby bolts(e)> Broad tipped bolts
Armadyl Chestplate> Karil's Body> Black d'hide body
Armadyl Plateskirt> Karil's Skirt> Black d'hide chaps>Tassets
Ava's Accumulator> Trimmed skillcape
Dragon boots > Snakeskin boots
Ring of Wealth (solo) > Ring of life (duo)

2.2 Inventory
-Teletab
-Extra Summoning pouch (als je niet alleen gaat, of een titan nadat je tortoise leeg is)
-DarkLight!!!
-Saphhire Lantern
-Prayer potions
-Saradomin Brews (of Pineapple Pizzas)
-Super restores (niet nodig als je Pineapple Pizza's neemt)

2.3 Summoning
-Begin eerst met een familiar dat food opslaagt (pineapple pizza's of brews), zoals een Pack Yak, tortoise, Terrorbird of Bull ant
-Zodra deze familiar leeg is schakel je voort op je healing source, zoals een Unicorn, Titan of Fruit Bat.

3. Tips & Tricks
- Je hebt in de dungeon verschillende goede plekken waar je hem kan killen, daarom raad ik je aan eerst eens met iemand mét ervaring mee te gaan, alvorens te solo'en.
- Zorg ervoor dat je nooit door 2 verschillende Demons geattackt wordt!!! Anders kan je immers nooit de juiste Protection opzetten.
- Zorg voor een extra Saphhire Lantern, indien je zou sterven kan je PERFECT binnen de 4 minuten terug geraken (heb ik al 3x gedaan)
- Sla niet in paniek als je opeens maar 30-40 hp hebt, zet rustig de juiste protection op en begin dan pas met te eten.

4. De attacks
Dit is een vrij moeilijk stukje om uit te leggen, maar ik probeer het alsnog Razz
- Bij een MELEE aanval, slaagt hij je letterlek op je hoofd. Deze kan, net als de andere 2 attacks, maximaal 28 hitten. Maar melee hit hij niet zo hard.
- Bij een MAGE aanval, de aanval waarmee hij ALTIJD het gevecht aanvangt, 'spuwt' hij een belletje uit zijn mond. Ook deze hit niet zo zwaar door omdat je Ranged kleren aanhebt.
- Bij een RANGED aanval tot slot, gooit hij (net als Darts) een bruin-groene dart op je, deze hitten ZéééééééR CONSTANT!!!

5. Afsluiter
- Tormented Demons zijn zonder twijfel de meest concentratie vragende monsters. Kill deze dus niet als je 5 minuten wakker bent:p
- Ik heb ook een kleine droplog, deze kan je vinden in de 'rare drops-sectie'
- Wees geduldig, dit wordt namelijk beloond Razz

Tormented Demon Guide Ruineddragonshard1
Terug naar boven Ga naar beneden
melee g1rl 7
Admin
melee g1rl 7


Aantal berichten : 132
Join date : 15-06-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Wuustwezel

Tormented Demon Guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tormented Demon Guide   Tormented Demon Guide Icon_minitimewo jul 15, 2009 11:32 pm

jaja very nice guide ^^

kzal ooit ook nog wel is wa quests doen zodatk de guide is kan uitprobere Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Legandia
Admin
Legandia


Aantal berichten : 45
Join date : 15-06-09
Leeftijd : 35
Woonplaats : Bouwel

Tormented Demon Guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tormented Demon Guide   Tormented Demon Guide Icon_minitimedo jul 16, 2009 2:06 am

Idd weeral zeer mooie en volledige guide ^^

Keep up the good work :p
Terug naar boven Ga naar beneden
https://teamu.actieforum.com
Gast
Gast




Tormented Demon Guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tormented Demon Guide   Tormented Demon Guide Icon_minitimema aug 03, 2009 10:42 pm

Awel hani gij moogd mij da leren xD

Eens ik wgs heb gedaan xD En aan mij qp/week duurt da nog ff of kmoet ff doorbijte en zot worde xD

PS: Stimulance om te questen is nodig lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tormented Demon Guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tormented Demon Guide   Tormented Demon Guide Icon_minitimewo aug 26, 2009 9:25 am

Mooie guide.
Enkel wat foutjes met bv ring of live terwijl 't ring of life is maar mits niemand daarom /care'd en ik een grammar nazi ben ;[.
Verder is 't ook overzichtelijker als je ipv hoofdletters de BB-code gaat gebruiken.
Dat maakt het al duidelijker.
Ook is het handig als je bv. een screenshot plaats wanneer je kunt zien dat hij gaat rangen enzoverder...

Maar toch best netjes.

-spice
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tormented Demon Guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tormented Demon Guide   Tormented Demon Guide Icon_minitimedo aug 27, 2009 5:33 pm

Hani kleine opmerking Razz

Ring of wealth is ni goe bij tsd... Aangezien claws maar een high alch value van 50k hebben...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Tormented Demon Guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tormented Demon Guide   Tormented Demon Guide Icon_minitimeza aug 29, 2009 12:41 am

Dank u hani voor uw guidejen ^^

Al nen drop whiiiiiiiiiiiiii xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tormented Demon Guide Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tormented Demon Guide   Tormented Demon Guide Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tormented Demon Guide
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Corporeal Beast Guide
» DKS guide ~~ by Rubqui
» Ventrilo Guide
» armadyl guide by imputatio!
» fire cape guide

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Team Untouchable :: General :: Guides-
Ga naar: